Common purchase queries answered
Ordre og frakt
Så fremt varene du har bestilt er på lager, vil du i de aller fleste tilfeller motta veren 1-2 dager etter bestilling. Forsendelser lenger Nordover vil måtte forvente noen dager ekstra leveringstid.
Oppe til høyre på vår nettside finner du «Min Konto». Klikk på ikonet og deretter «Registrer». Følg instruksene viere for registrering.
For å endre frakttadressen din, logg inn på kontoen din og gå til «Min profil» eller «Bestillinger.» Der kan du oppdatere adressen før bestillingen sendes.
Du kan spore statusen på bestillingen din ved å logge inn på kontoen din og gå til «Mine bestillinger.» Du vil finne sporingsinformasjonen der, eller du kan kontakte kundeservice for hjelp.
Du kan spore statusen på bestillingen din ved å logge inn på kontoen din og gå til «Mine bestillinger.» Du vil finne sporingsinformasjonen der, eller du kan kontakte kundeservice for hjelp.
Behov for å endre eller returnere varer?
Returer og Endringer
Vår returpolitikk gir deg muligheten til å returnere varer innen 30 dager etter mottak. Varene må være ubrukte og i originalemballasjen for å kvalifisere for refusjon eller bytte.
Vi beklager for dette! Vennligst kontakt vår kundeservice med bestillingsnummeret ditt, så hjelper vi deg med å få tilsendt riktig vare.
Hvis bestillingen din er skadet ved ankomst, vennligst ta kontakt med kundeservice umiddelbart. Det er lurt å ta bilder av emballasje og skadet objekt for dokumentasjon. Vi vil veilede deg gjennom prosessen for å erstatte eller refundere varen.
Du kan sende din autoriserte retur til vårt returadresse som er oppgitt i returprosedyren. Husk å legge ved returskjemaet som du finner her.
Kundesupport er tilgjengelig via e-post og telefon. Vi er her for å hjelpe deg med eventuelle spørsmål eller bekymringer.
Dersom du har oppgitt en feil adresse, vennligst kontakt oss så snart som mulig, så vi kan oppdatere informasjonen før pakken sendes.
Så lenge bestillingen ikke er sendt, kan vi hjelpe deg med å endre eller avbestille den. Kontakt oss så raskt som mulig for assistanse.
Ja, du kan forhåndsbestille varer som er utsolgt. Du vil motta en bekreftelse når varen er tilbake på lager, og vi sender den til deg så snart som mulig.